Forum PBF o magii, czyli to co lubią fani magii ;3 Stań się magiem, wstąp do wybranej przez siebie gildii, znajdź swoich nakama i ruszaj! Wykonuj misje ze swoimi przyjacielami, podróżuj i ćwicz swoje umiejętności by stać się najlepszym magiem :3 Tylko dzisiaj! Oferta limitowana ^^
Spis Treści (?):
1. Wzór KP
2. Przykładowa KP
3. Opis statystyk.
4. Miejsce przechowywania KP
________________________________________________________
1. Wzór KP
* - pole nieobowiązkowe
[b]Imię:[/b] [b]Nazwisko:[/b] [b]Wiek:[/b] [b]Płeć:[/b] [b]Pieniądze:[/b] [b]Ranga:[/b] [b]Gildia:[/b] [b]Miasto:[/b] [b]Nakama:[/b] [b]Magie:[/b] [i]<Magia naturalna>[/i], <magie wyuczone> [b]Klucze:[/b] [b]Wyposażenie:[/b] [b]Lvl:[/b] 1 [b]PD:[/b] 0 [b]PT:[/b] 300 [b]HP:[/b] [b]Pasek życia:[/b] 100% [b]ME:[/b] [b]Wygląd:[/b] [b]Charakter:[/b] [b]Historia*:[/b] [b]Statystyki:[/b] Do rozdania 50 [i]Siła: Szybkość: Zręczność: Zwinność: Reakcja: Wytrzymałość: Inteligencja:[/i] [b]Zwierzęcy nakama:[/b] (Tak/Nie) [Jeśli tak: [b]Imię:[/b] [b]Wiek:[/b] [b]Lvl:[/b] 1 [b]PD:[/b] 0 [b]PT:[/b] 100 [b]HP:[/b] [b]Pasek życia:[/b] 100% [b]ME:[/b] [b]Wygląd nakama:[/b] [b]Charakter nakama:[/b] [b]Historia zdobycia nakama*:[/b] [b]Magia nakama:[/b] (W wyjątkowych przypadkach. Są to tylko magie, które nie służą ofensywie, czyli np: magia skrzydeł, słuchu, jeszcze może się załapać magia archiwum, ale tylko wtedy gdy nie wykorzystuje się jej do ofensywy) [b]Statystyki nakama:[/b] Do rozdania 25 [i]Siła: Szybkość: Zręczność: Zwinność: Reakcja: Wytrzymałość: Inteligencja:[/i]] [b]Stoczone walki:[/b] (ilość) [b]Wygrane walki:[/b] (ilość) [b]Przegrane walki:[/b] (ilość) [b]Remisy:[/b] (ilość) [b]Zaklęcia:[/b] (spis zaklęć)
2. Przykładowa KP
Imię: Atasuke
Nazwisko: Hara
Wiek: 16
Płeć: Męska
Pieniądze: 15000
Ranga: Mag
Gildia: Blue Flame (?)
Miasto: Veriria
Magie: Magia kryształu, magia drewna.
Klucze: Klucz do jednorożca ( )
Wyposażenie: Starożytna laska z czaszką na "szczycie"
Lvl: 8
PD: 180
PT: 65
HP: 900 (nie wiem czy jest zgodne z lvl, wiem, że nie jest, ale to tylko przykład)
Pasek życia: 80%
ME: 1200 (Patrz wyżej)
Wygląd: Avatar
Charakter: Miły, dokucza, czasami lubi być złośliwy i przedrzeźniać innych
Historia*: -
Statystyki:
Siła: 12
Szybkość: 8
Zręczność: 10
Zwinność: 9
Reakcja: 10
Wytrzymałość: 8
Inteligencja: 15
Zwierzęcy nakama: Nie
Stoczone walki: 20
Wygrane walki: 12
Przegrane walki: 16
Remisy: 2
Zaklęcia: Bla, bla, bla (wyobraźcie sobie, że tu są jakieś zaklęcia )
3. Opis statystyk:
Siła - statystyka, która decyduje o sile ataków. Im więcej jej mamy tym bardziej jesteśmy silni, a nasze ataki (fizyczne) są potężniejsze.
Szybkość - decyduje o szybkości poruszania się, czyli również o skuteczności uników, jednak od tego jest inna statystyka.
Zręczność - między innymi od tego zależy skuteczność uniku. Im więcej jej mamy, tym bardziej unik będzie szybszy jeżeli reakcja nam na ten unik pozwoli. Zręczność pomaga reakcji.
Zwinność - statystyka decydująca o naszej płynności ruchów. Głównie służy do wdzięku poruszania się, lecz w walce nie raz jest przydatna.
Reakcja - decyduje o skuteczności uniku. Im więcej mamy reakcji, tym większe szanse na obronę przed unikami od szybszych przeciwników.
Wytrzymałość - decyduje o naszej wytrwałości. Im więcej mamy wytrzymałości tym więcej ataków jesteśmy w stanie przetrwać bez większych szkód. Wytrzymałość również dodaje nam HP, a oto wzór na dodatkowe punkty HP:
w*8=HP~5n
(wytrzymałość razy osiem równa się życie zaokrąglić do liczby podzielnej przez pięć)
Inteligencja - im więcej jej mamy, tym potężniejsze są nasze ataki magiczne. Inteligencja decyduje również o dodatkowym ME. Wzór na dodatkowe ME:
i*12=ME~5n
(inteligencja razy dwanaście równa się magiczna energia zaokrąglić do liczby podzielnej przez pięć)
(jaki szpan dziwnymi wzorami )
4. Miejsce przechowywania KP
Początkowy mag przetrzymuje swoją KP w tym dziale. Gdy dołączy do gildii, stąd usuwa temat z jego KP i zakłada taki sam w odpowiednim miejscu w gildii.
Offline