Mahou PBF! Forum PBF o magii :3

Forum PBF o magii, czyli to co lubią fani magii ;3 Stań się magiem, wstąp do wybranej przez siebie gildii, znajdź swoich nakama i ruszaj! Wykonuj misje ze swoimi przyjacielami, podróżuj i ćwicz swoje umiejętności by stać się najlepszym magiem :3 Tylko dzisiaj! Oferta limitowana ^^

Ogłoszenie

Prace nad forum przerwane! Kontynuowanie forum pod innym adresem! http://feariuteurunosekai.pun.pl/

#1 2011-01-25 22:12:50

Cobra

Jestem adeptem! Niohahahaha

Zarejestrowany: 2010-12-25
Posty: 36
Punktów :   

Rodzaje magii

Magia ognia
Magia pozwalająca na kontrolowanie ognia. Nie ma co tu zbytnio pisać.

Magia wody
Magia pozwalająca na kontrolowanie wody.

Magia wiatru
Magia pozwalająca na kontrolowanie wiatru.

Magia ziemi:
-Magia zmiękczająca ziemię - magia pozwalająca na zmiękczanie ziemi, robienie z niej płynnej... Ziemi
-Magia utwardzająca ziemię - magia pozwalająca na utwardzanie ziemi. Dobrze nadaje się na obronę, ze względu na swą twardość.


Magia powietrza
Magia pozwalająca na kontrolowanie powietrza. Różni się od magii wiatru tym, że magia wiatru wywołuje lub kontroluje powiewy wiatru, a magia powietrza kontroluje powietrze, które jest w przestrzeni, nie tworzy wiatrów.

Magia lodu
Magia pozwalająca na tworzenie lodu. Polega ona na kontrolowaniu naturalnego lodu, tworzenie go lub zamrażanie wody. Innymi słowy: zamienia stan skupienia wody w stały.

Magia magmy/lawy
Magia pozwalająca na kontrolowanie magmy lub lawy (prawie to samo). Magma jest tworzona przez nas lub wydobywana z naturalnych źródeł. Jak wiadomo magma jest gorąca, więc ta magia jest dosyć przydatna, lecz niestety wolna...

Magia piasku
Magia pozwalająca na kontrolowanie piasku. Dosyć "zwinna" magia, przez swoją sypkość. Można nią łatwo manipulować, skuteczna do szybkiej defensywy jak i skutecznej w swej szybkości ofensywy. Minusem tej magii jest to, że przez to iż jest sypka, będzie słabsza od innych magii, jeśli chodzi o moc.

Magia gliny
Magia pozwalająca na kontrolowanie gliny. Gliny mokrej, jak i już stwardniałej. Skuteczna do ofensywy jako płynna i do defensywy jako stwardniała.

Magia błyskawic
Szybka, zwinna, zaskakująca magia! Użyta w dobry sposób nie pozwala na zbliżenie się przeciwnika do użytkownika. Dobra na dystans jak i w walce krótkodystansowej. Zostawia "pamiątkę" po walce z tą magią.

Magia kryształu
Magia pozwalająca na kontrolowanie kryształu. Bardzo wytrzymała magia. Bardzo dobra do ofensywy i defensywy. Niestety nie jest ona magią manipulacyjną, którą możemy swobodnie poruszać (z wiadomych przyczyn).

Magia drewna
Magia pozwalająca na kontrole drewna. Bardzo przydatna. Dzięki niej możemy tworzyć lasy, drzewa, drewniane domki itp. Magia przydatna w walce.

Magia roślin
Magia pozwalająca na kontrolę roślin. Jedna z piękniejszych magii. Magia bardzo przydatna. Jest zwinna, szybka, zaskakująca, ale i też może być silna i niszczycielska. Różnie bywa.

Magia zwierząt
Muu! Magia zwierzątek! Magia w pewnym sensie przywołująca i w pewnym sensie podmiany. Można przywoływać różne zwierzęta, ale też można się w nie zamieniać

Magia marionetek
Magia pozwalająca na kontrolowanie marionetek stworzonych przez siebie, kupionych w sklepie itp. Pozwala również na kontrolowanie ciał martwych ludzi jako swoja "lalkę". Dzięki tej magii można wyciągnąć duszę z ciała umarłego człowieka, wsadzić ją do lalki i zrobić z niej "żywą" istotę posłuszną użytkownikowi. Ta magia jest wszechstronna.

Magia szermierzy
Magia dzięki której mag, posługujący się to magią staje się wybitnym rycerzem. Magia opiera się na podmienianiu swoich broni, a zaawansowani magowie potrafią dodatkowo podmieniać zbroję. Jeśli się to wyćwiczy, można nabrać wprawy i robić to bardzo szybko.
*Jedna broń lub zbroja do podmiany liczy się jako jedno zaklęcie!


Magia przywołania
Magia pozwalająca na przywoływanie różnych rzeczy do siebie. Magia na pozór wydaje się być mało silna, ale jak się nad nią zastanowi, może mieć dużo zastosowań.
*Zamiana kończyny w danego potwora liczy się jako osobne zaklęcie dla każdego z potworów. To samo się tyczy całego ciała


Magia przejęcia
Magia polegająca na zamianie jednej części ciała lub całego ciała użytkownika w kończynę lub ciało potwora. Magia silna w walce krótkodystansowej. Wydaje się być słaba, ale może pokonać nie jednego maga.

Magia słuchu
Ohoho! Jedna z najbardziej przydatnych i lepszych magii! Magia ta wyostrza słuch do granic ludzkiego umysłu. Dzięki niej słyszymy myśli przeciwnika, jego oddech, jego ruch kończyn itd. Magia bardzo przydatna, bo dzięki niej jesteśmy praktycznie nie do pokonania Z odległości 20metrów usłyszymy kogoś oddech i nawet najcichsze dźwięki


Magia trucizny
Bardzo dobra i przydatna magia. Pozwala na kontrolowanie wszelakiej trucizny. Możemy zatruć przeciwnika, a także go osłabić przy swoich atakach. Każdy atak tej magi, gdy trafi w przeciwnika powoduje drętwienie na jakiś czas trafionej części ciała. Minus tej magi jest taki, że przez to iż powoduje drętwienie u wrogów jej ataki są o połowę słabsze w sile niż inne.

Magia światła
Magia kontrolująca i pozwalająca na używanie światła. Nie ma co tu zbytnio pisać, możemy tworzyć światło, jak i kontrolować już te stworzone, wiele zastosowań

Magia mroku
Magia kontrolująca mrok. Przeciwieństwo magii światła. Ta magia kontroluje CIEMNOŚĆ. Nie kontroluje duchów, ani cieni. Jedynie technika w wyglądzie może zawierać duchy, ale ta magia się na nich nie opiera.


Magia cieni
Magia kontrolująca cienie. Wiemy co to cienie? To to, co rzucamy na podłogę gdy ktoś nas oświetli. No, no to ta magia kontroluje te właśnie cienie.


Magia duchów
Magia kontrolująca duchy. Możemy przywoływać duchy, atakować nimi itp. Magia ma wiele zastosowań.


Magia przeklęcia
Magia która polega na rzucaniu klątw wrogowi. Podobna do magii trucizny, gdyż siła tych ataków fizycznych też jest słabsza o połowę od innych, ale za to gdy trafi przeciwnika (zależnie od techniki) osłabia go, przynosi mu pecha itp. To jaki ma skutek, ustala się w opisie techniki. Oczywiście skutek w klątwie nie może być zbyt silny.


Magia Voodo
Jedno cięcie i może być po przeciwniku Magia pozwalająca na tworzenie laleczek Voodo przeciwnika (tworzenie laleczki trwa, czas zależy od siły przeciwnika) i używanie ich by go ranić Czym użytkownik silniejszy, tym większe katusze może powodować.


Magia wibracji
Magia kontrolująca i tworząca wibracje. Magowie z tą magią są niekiedy nazywani "Anty-magami ", a to dlatego, że drgania rozpraszają magię. Oczywiście magia może służyć również do skutecznego ataku poprzez cięcia czy różne inne ataki.


Magia nurka
Magia opierająca się na zdolnościach fizycznych. Dzięki tej magii możemy nurkować dosłownie we wszystkim. No chyba, że coś jest wytrzymałe i nasza magia się temu nie oprze. Można dzięki niej też zamieniać się w ludzki głaz i wszystko niszczyć, mwahaha!


Magia nieba
Lecznicza magia. Dzięki niej możemy wyleczyć mniejsze rany, uzdrowić kogoś lub nawet przywrócić życie, ale ma to swoje wady. Magia przydatna. Magowie używający tą magię są nazywani Magami medykami.


Magia żelaza
Magia żelaza, metalu. Pozwala na kontrolowanie tego ciała stałego. Magia dosyć dobra, ataki są bardzo silne i mogą być szybkie. Defensywa skuteczna (zależy przeciwko jakiej magii).


Magia tańca
Magia opierająca się na zdolności tańczenia. Magia służąca głównie do obniżania statystyk wrogów lub podwyższania własnych, ale kto wie... Może mieć też inne zastosowanie. Magowie tejże magii są bardzo zwinni i szybcy (hmm... Ciekawe dlaczego).


Magia muzyki
Magia melodii! Magowie używający tą magię posługują się zwykle jakimiś instrumentami, choć mogą również używać własnych organów lub kończyn. Magia dość przydatna bo obszerna, walka z takim magiem będzie nie lada wyzwaniem...


Magia luster
Magia lusterek! Hmm... No nie wiem, magia na pierwszy rzut oka niezbyt silna, ale ponieważ są to magiczne lustra mogą mieć wiele ciekawych zastosowań.

Magia szkła
Prawie niewidzialna magia! Ataki są bardzo dotkliwe ponieważ jak wiemy szkło jest bardzo ostre, a do tego nie zbyt go widać! Wybitna magia! Na pewno nie będzie łatwym przeciwnikiem.


Magia strzelców
Magia do której użycia potrzebne są pistolety. Magia prawie taka sama jak magia szermierska tyle, że tutaj się używa pistoletów, dalekodystansowych broni i nie ma zbroi. Magia służy na podmianie swoich broni. Strzały z tych pistoletów są magiczne więc są lepsze niż zwykłe.
*Jeden pistolet = jedno zaklęcie


Magia giganta
Magia polegająca na powiększaniu części swojego ciała bądź całego. Magia ograniczona zdolnościami, lecz przydatna.


Magia wróżek
Jee! Magia wróżek Magia, która polega na... No nie wiem, magiczne pyły wróżek itp. Ataki są oparte na magicznych pyle (mimo to może być bardzo silna). Tu stawiam na wyobraźnie magów.


Magia odbicia
Ufufu, jedna z potężniejszych magii. Magia ta polega na odbijaniu ataków przeciwnika i wszystkiego! Robimy to za pomocą magicznych cięć koloru czerwonego. Ten rodzaj magia jest magią zaginającą, przez co można zagiąć... Sami pomyślcie co Magia ta pozwala również na odbijania światła dzięki czemu można stworzyć iluzję. Dane cięcia odbijające, służą również do zwykłych ataków. Trudno wytłumaczyć dlaczego, ale magia ta też może wykonywać magiczne cięcia.
UWAGA: Magia ma pewną tajemnicą, którą musi znać każdy użytkownik!


Magia iluzji
Magia tworząca iluzje. Zaawansowany mag może zrobić bardzo potężne iluzje, które mogą złamać prawa rzeczywistego świata. Magia raczej defensywna.


Magia ożywiania
Magia która ożywia martwe obiekty. Np ożywimy sobie krzesełko to krzesełko będzie bojowe i będzie walecznie nacierać na przeciwnika Czym mag silniejszy tym silniejsze przedmioty może ożywić. Magia ożywiania może działać na dwa sposoby:
-Zamieni martwy przedmiot, np dom i ten dom będzie wyglądać jak dom, tyle, że będzie się ruszać, nie zmieni swojego wyglądu
-Zamieni martwy przedmiot w potwora, całkowicie zmienia swój kształt.


Magia gwiazd
Gwiezdna magia kontrolująca magię o właściwościach galaktycznych. Ataki są oparte na meteorytach, asteroidach i wszystkiego co w kosmosie. Kontroluje również ich prędkość, ale to dla bardziej zaawansowanych magów tejże magii.


Magia cybernetyki
Magia kontrolująca cybernetykę i wszystko co związane z techniką Posiada wiele ukrytych możliwości, trzeba tylko wiedzieć jak ją wykorzystać


Magia łuku
Magia służąca na podmianie swoich łuków i strzał. Magowie używający ten rodzaj magii są magami tropicielami, czyli jak nazwa wskakuje, mag ma zdolności tropicielskie. Magia również opiera się na technikach związanych z łukiem i strzałami.


Magia archiwa
Magia służąca co archiwizacji danych. Jest to tak jakby magiczny komputer, można przesyłać do umysłów innych magów z drużyny jakieś ważne informacje, pliki, mapy itp. Może służyć do ataków, ale bardzo słabych.


Magia śniegu
Nie wiem jak mogłem o tym zapomnieć. Magia kontrolująca śnieg Ulepimy bałwanka lub coś... ◕ω◕ Magia ofensywna i defensywna. Dość skuteczna bo zimna Jakie będzie miała zastosowanie, zostawiam magowi.


Magia skrzydeł
Magia dzięki, której tworzymy skrzydła i latamy. Raczej wykorzystywana przez zwierzęcych nakama.

Magia telepatii
Magia pozwalająca na komunikowanie się i robienie "czatu" do rozmów myślowych między kilkoma osobami w zasięgu nie dalej niż 1km.


Magia kart
Magia, opierająca się na kartach. Można z nich wróżyć, a także atakować na różne sposoby.


Magia run
Magia kochanych runek, chyba każdy użytkownik tej magii wie co to runy xd Magia raczej przydatna do jakichś zasadzek itp, ale do walki również jest bardzo przydatna.


Magia wzroku
Magia polepszająca nasz wzrok. Podobna do magii słuchy, tyle, że tu wszystko co związane z wzrokiem, oczywiście naszym. Widzimy na dalszy dystans, przez ściany, woooo, super xd


Magia węchu
Magia polepszająca nasz węch, możemy wąchać jak zwierzątka :3 Przydatna do wytropienia kogoś, a z resztą...


Magia zniszczenia
Magia kontrolująca czysty wybuch O.o Jedna z silniejszych magii, przydatna do ataku jak i odstraszania przeciwnika, na pewno jest to magia obszerna.


Magia absorbcji
Magia pozwalająca na absorbowanie innych magii. Raczej defensywna, chyba, że... A tego już nie powiem, sami na to wpadnijcie.


Magia aury
Pozwala na kontrolowanie aury istot żywych, jednak gdy jesteśmy słabi, możemy lekko oddziaływać na aury przeciwników, bardziej na swoje.



Na razie tyle magii. Jak wpadnę na jakiś pomysł to dopiszę. A! Jak Wy gracze, wpadniecie na jakiś pomysł na magie, a chcecie ją mieć w KP to piszcie na PW, a ja to dodam, (jeżeli magia będzie sensowna bo np magii żelków Haribo nie zaakceptuje ) a wy zyskacie nową magię .

◕ω◕

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.shinobiofwars.pun.pl www.uwmeti.pun.pl www.bulletsofpain.pun.pl www.pociagidzikiegozachodu.pun.pl www.gamecup.pun.pl